ADD THE SLIDER CODE HERE

niedziela, 5 stycznia 2014

Hello 2014!

Hej! Już od 5 dni mamy 2014 rok, a ja wciąż nie mogę w to uwierzyć. Może to dlatego, że 2013 przeleciał mi bardzo szybko.
Oczywiście ja też, jak praktycznie każdy mam kilka noworocznych postanowień, które w ciągu tego roku postaram się realizować.



1. Spędzać każdy dzień w jak najlepszy sposób.
Moje dni coraz częściej są monotonne: wstaje, idę do szkoły, wracam, idę spać i tak w kółko. Chciałabym, żeby każdy dzień różnił się czymś od poprzedniego, by inaczej się zaczynał lub kończył.


2. Uczyć się j. angielskiego.
W tym roku szczególną uwagę chciałabym przyłożyć do nauki angielskiego, ponieważ wiem, że w przyszłości na pewno mi się on przyda. Mam plany zapisać się na jakieś dodatkowe lekcje, lub zakupić książki z dodatkowymi zadaniami.


3. Ćwiczyć.
Chciałabym trochę poprawić swoją kondycję, ponieważ ostatnio zauważyłam, że jest z nią nie najlepiej. Nie chodzi mi o odchudzanie się, tylko o takie ćwiczenie by poczuć się lepiej, bo przecież gdy się ruszamy wydziela się hormon szczęścia :)



A wy jakie macie noworoczne postanowienia?

9 komentarzy:

  1. Ciekawe postanowienia, ja muszę znów wrócić do treningów :)
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak języki są ważne ale radze uczyć się nie tylko angielskiego ... ale choćby francuskiego (bo nie wszyscy uczą się angielskiego... Francuzi nie chętnie) Hiszpański, Włoski, Niemiecki do wyboru do koloru..
    Wytrwałości życze :)
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne postanowienia :). Ja nie robię sobie noworocznych postanowień ;D. Ale Tobie życzę żebyś w swoich wytrwała. Dobrze piszesz, angielski w przyszłości się na pewno przyda. Sama też staram się teraz poświęcać na niego więcej czasu i uczyć się go też samemu. W internecie jest pełno darmowych kursów i lekcji ;}
    czolgista-repost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Postanowienia noworoczne..hmm..przede wszystkim poprawić się w nauce :))
    Również obserwuję.
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia ;)
    Ja też się muszę wziąśc za cwieczenia i dietę .

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Do postanowień noworocznych zaliczam też "BYCIE SOBĄ" - czyli nie udawać kogoś kim nie jestem :)
    Obserwujemy? Daj znać :)
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzonka ;)
    z tym pierwszym też się zgadzam mam tak samo:
    szkoła/dom/komp/lekcje/spanie i tak dalej -.-
    nudne sie zaczyna robić
    zaobserwujemy siebie ;) (daj znać)
    http://szaramysl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymam kciuki za postanowienia;)
    zapraszam do mnie, jesli ci się spodoba zapraszam również do obserwacji:*
    >>>redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim noworocznym postanowieniem jest zdecydowanie polepszenie ocen z chemii :D
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości ;))

    OdpowiedzUsuń