ADD THE SLIDER CODE HERE

wtorek, 24 grudnia 2013

Christmas

Hei!
To już dziś. Zapach choinki, świecące lampeczki, duuuuużo jedzenia, cała rodzinka w komplecie, kolędy, życzenia i prezenty, czyli Wigilia Bożego Narodzenia.
Ja na razie nie szykuję się jeszcze, dopiero co przytargałam z mamą choinkę do domu. Ojj było ciężko, zatrzymywałyśmy się co minutę, ale jakoś udało nam się ją wnieść mieszkania. Teraz mam chwilę czasu i zaraz idę pomagać w pieczeniu ciasta, pierniczków i szykować się do wyjścia na rodzinną wigilię. My zawsze spędzamy ją u babci, gdzie jest jeszcze ciocia z wujkiem, moja chrzestna z mężem i synkiem, więc jest wesoło.
Na te święta, nagrałyśmy z Żanetą filmik, który jest naszym prezentem dla was. Miłego oglądania i cóż:

WESOŁYCH ŚWIĄT



Podoba Wam się? :)

7 komentarzy:

  1. Świetny wpis. :D Wesołych Świąt. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ! *u* obserwuje i myślę że się od wdzięczysz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, spoko filmik. <3
    ____________________

    Naprawdę, fajny blog. Obserwuję. :-)
    http://patka-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciewkawie się zaczyna :* Pozdrawiam + Obserwuję i liczę na rewanż :* !

    fotoasiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku świąt niestety nie poczułam :)
    Oj, nie mogę otworzyć filmiku :C Ale muszę powiedzieć, że masz cudny wygląd bloga, bardzo mi się podoba :) Chętnie jeszcze kiedyś wpadnę :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com / a tak w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny filmik ;)
    Mogłabyś poklikać w linki w tym poście? ---> http://oooowszystkim.blogspot.com/2013/12/vougec.html

    OdpowiedzUsuń