ADD THE SLIDER CODE HERE

sobota, 16 listopada 2013

weekend

Hej ludzie!
Dziś napiszę o tym jak spędziłam ostatnie dni.
W piątek mieliśmy skrócone lekcje i byłam w szkole tylko do 11. Poszłam z dziewczynami na sajgonki, a potem pochodziłyśmy sobie trochę po okolicy. Jak wróciłam do domu szybko się przebrałam i pojechałam z Żanetą do arkadii. Było super, Żani oglądała dżinsy, a ja kupiłam prezent dla Justyny.Nagrałyśmy kilka filmików, ale niestety nie słychać na nich głosu, a dodatkowo nie mogę ich przerobić, bo żaden program nie chce ich odtworzyć. To znak, że trzeba kupić nowy aparat. Dziś lekko zaspałam, ale na szczęście zdążyłam na urodziny Justyny. Potem pojechałam znowu do arkadii, tym razem z mamą i kupiłam sobie buty na zimę.










A wy jak spędzacie weekendy? :)

8 komentarzy:

  1. Ładne buty :)
    Ja też spędziłam weekend na zakupach i chilloucie :D
    Obserwujemy?
    agadiar.blogspot.com
    Jeśli chcesz to poklikaj w banner od oasap u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom, ładne butki. Zapraszam na sjednego z moich blogów: thesims3relacje.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne buty *o* Aww, za ile kupiłaś? :)
    Pytałaś się o wzajemną obserwację, jestem jak najbardziej na tak :D obserwuję, liczę na rewanż xx
    allex-xo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że zakupy się udały ;) świetny blog ;D
    obserwujemy?

    sobre-el-cabello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog i butki :3.
    Dopiero zaczynam zapraszam do obserwacji:
    http://everythingwill-be-fine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą herbatę ;)
    Świetne zdjęcia;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń