ADD THE SLIDER CODE HERE

piątek, 13 grudnia 2013

SERIES

Na początku chciałam przeprosić wszystkich (o ile ktoś czyta) za dość długą nieobecność. Ale było to spowodowane tym, że nie miałam laptopa. Trzeba było cały system wgrywać na nowo, czyścić klawiaturę i wiatraki. Ale na szczęście mogę już zainstalować program do obróbki filmików, więc spodziewajcie się niedługo pierwszego video.

Dziś chciałabym wam polecić moje ulubione seriale, które oglądam bądź oglądałam:

1. House MD- po obejrzeniu 7 minutowego filmiku postanowiłam zacząć oglądać ten serial i tak jakoś zostało przez rok. Tytułowy bohater to Gregory House- dość ekscentryczny lekarz, który zajmuje się trudnymi przypadkami i uwielbia zagadki.


2. Przepis na życie- chyba jedyny polski serial, który mnie zainteresował. Jest mega pozytywny, ma ciekawe dialogi, a każdy z bohaterów ma oryginalną osobowość. Nie powiem, że nie mogłam się doczekać na kolejne odcinki, ale serial fajny do oglądania na niedzielne wieczory z całą rodziną.

3. Awkward.- serial MTV, opowiada o amerykańskich licealistach, główną bohaterką jest Jenna, która prowadzi bloga, oraz zyskuje popularność po niby nieudanej próbie samobójczej. Warto obejrzeć, ja jestem na 3 sezonie i czekam na nowe odcinki.

4. The Secret Life Of The American Teenager- co prawda oglądam go dopiero od niedawna i jestem na końcu 1 sezonu, ale już mi się spodobał. Opowiada o 15 letniej Amy, która zachodzi w ciąże i ma przez to spore kłopoty.

A wy jakie seriale oglądacie? Polecacie jakieś? :)

5 komentarzy:

  1. heyo. oglądam dra house'a na wyrywki. poza tym lubię plotkarę i pretty little liars. ostatnio jestem podjarana grą o tron. poleciłabym, ale pewnie nie przepadasz za fantastyką.
    ach, i jeszcze warsaw shore <3
    KRZYCZ TRYBSON!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście warsaw shore mój ulubiony, haha XD Czemu nie ja lubię filmy fantasy i przygodowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. my-paradise320.blogspot.com/


    Uwielbiam 'Przepis na życie'. Jeden z moich ulubionych seriali ♥ . Fajnie tu u ciebie. Może wymiana obserwacją? ^^




    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Akward. Po prostu genialny serial! :) Niestety, nie mam kompletnie czasu wziąć się za kolejne odcinki :(

    Pozdrawiam,
    Ara 3blackcrowns

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza miłość! haha. + dzięki za odwiedziny.

    http://ilikeiting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń