ADD THE SLIDER CODE HERE

sobota, 9 listopada 2013

bad day

Hej, dziś opiszę wam moje sposoby na gorsze dni, kiedy nie chce mi się nic robić, na nic nie mam siły, a wszyscy wokół mnie denerwują.

wyjdź z domu z przyjaciółmi
To pomaga, zapomnisz o problemach, pośmiejecie się trochę i od razu poprawi ci się humor.



pisz w pamiętniku
Przelej swoje uczucia na piapier, lub jak wolisz pisz na blogu.

poćwicz
Gdy ćwiczymy uwalniają się enzymy, które produkują hormony szczęścia. Wystarczy zrobić rozgrzewkę, kilka przysiadów, brzuszków, pajacyków i będziemy czuć się lepiej. Warto poszukać różnych ćwiczeń w internecie, nie muszą być one jakieś trudne do wykonania, tylko przyjemne :)

wieczór filmowy
Kakałko, wskakujemy pod kołdrę i włączamy jakąś dobrą komedię!



rób to co lubisz
Uwielbiasz grać w siatkówkę? To weź kogoś ze sobą i idźcie pograć. Nic nie poprawia humoru jak robienie tego co się kocha.

domowe spa
Długa gorąca kąpiel, maseczka. Co tylko chcesz. Nie musisz wydawać kupy kasy na kosmetyki, na internecie znajdziesz dużo prostych przepisów na domowe maseczki itp
Ja np na wągry używam prostej domowej maseczki:

POTRZEBUJEMY:
żelatyny
wody
małego garnuszka
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
Łyżeczkę/łyżkę żelatyny (zależnie od tego ile jej potrzebujemy, jeśli na sam nos to wystarczy łyżeczka) wsypujemy do garnuszka i dolewamy łyżeczkę/łyżkę wody.
Podgrzewamy na małym ogniu, do wytworzenia piany i nakładamy na miejsca gdzie mamy wągry.
UWAGA!
Ta maseczka jest strasznie gorąca więc trzeba ją ostrożnie nakładać, ale też nie odstawiać jej na długo, bo szybko zasycha.
ZOSTAWIAMY NA OK 20 MIN



A wy jakie macie sposoby na gorsze dni? :)

3 komentarze:

  1. Swietne pomysly. Na gorszy dzien wykorzystam niejeden.
    Ja kakao, smutna piosenka i kocyk...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. Ja czytam książki i słucham muzyki w te gorsze dni.
    Ciekawy blog, obserwuję i liczę na rewanż: jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. żelatyna na ryju? serio? idę szukać garnuszka xD
    PS weź wyłącz wpisywanie kodów przed dodaniem komentarza, bo wkurzające

    OdpowiedzUsuń