ADD THE SLIDER CODE HERE

niedziela, 1 grudnia 2013

Andrzejki/Christmas wish list

Siemanko!
Na początku chcę wam bardzo podziękować za ponad 1000 wyświetleń! :)


Wczoraj byłam na andrzejkowej imprezie u Emilki. Oczywiście było dużo wróżb, obieranie jabłka i rzucanie skórką, lanie wosku przez dziurkę od klucza, usatwianie butów do progu. Świetnie się bawiłam, wytańczyłam i pośmiałam.






Dziś jest 1 grudnia, zbliża się zima, święta... Więc chciałam wam przedstawić moją świąteczną listę prezentów. Zawsze mam tak, że wybieram sobie kilka rzeczy i dostaję wybrane z nich + jakąś niespodzianke.




 ubrania i buty
 kubek termiczny
 piłka do koszykówki
 skarpetki huf
 kosmetyki

A wy jak spędziliście andrzejki i co chcielibyście dostać pod choinkę?



6 komentarzy:

  1. ja spędziłam andrzejki w domu oglądając Kevin sam w Nowym Jorku haha <3
    dostaję na święta gitarę elektryczną :3 ale chciałabym również jakieś ubrania i kosmetyki, najbardziej jakieś koszulki z zespołami :D

    zapraszam do mnie ~
    http://allex-xo.blogspot.com/2013/12/hi-december.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam u koleżanki i wróżyłyśmy sobie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie i ciekawy post :)

    Może obserwacja za obserwację :) (kakby co pisz u mnie) na 100 % się odwdzięczę :)
    dubisttyl.blogspot.com












    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pod choinkę chciałabym dostać lekcje hiszpańskiego - bo uwielbiam ten język ♥
    Fajny blog! :D
    Obserwujemy ?
    Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że niezła impra była :)
    Pozdrówka ;*
    fore♥erka Olcia
    http://fantazyjnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń